ویزای شینگن تضمینی

ویزای شینگن – ولی با تضمینی متفاوت

سلام. از پائیز امسال مجددا برنامه تور اروپا و همین طور خدمات ویزای شینگن ما شروع خواهد شد. با این تفاسیر الان، یعنی آخرین روزهای بهار مناسب ترین زمان برای شروع برنامه ریزی سفر به اروپا شما خواهد بود. به همین خاطر در این مقاله توضیحاتی مفصل درباره خدمات ویزای شینگن به شما خواهم داد. ویزایی که ما به طور کاملا تضمینی برای شما تهیه خواهیم کرد. ولی تضمین ما درباره نکته ای بسیار مهم تر از احتمال ویزا گرفتن شما هست. پس لطفا اندکی وقت بگذارید و تا انتهای مطلب را مطالعه کنید.

تقریبا همه ما می دانیم دلیل سخت بودن دریافت ویزای شینگن با گذرنامه ایرانی، شرایط عجیب و متفاوت سیاسی جامعه ما هست. در دنیای ایده آل ما می توانستیم به راحتی وارد سایر کشورهای دنیا بشویم. زمانی که نه ما ترس از هزینه های سرسام آور سفر داشتیم و نه کشورهای میزبان ترس از پناهنده شدن و عدم بازگشت ما به ایران.

اگر کمی دقت کنیم، در فرایند دریافت ویزای شینگن ما با هزینه های متفاوت و عجیبی روبرو هستیم. بخشی از این هزینه ها دقیقا به خاطر فعالیت کسانی است که از شرایط کنونی سود می برند. کاسبان تحریمی که به قولی از آب گل آلود ماهی می گیرند. این افراد با سیستمی کاملا حساب شده مجبور می کنند مسافران اروپا را در مسیری قرار دهند که هزینه های اضافی و ناعادلانه ای را بپردازند. اتفاقاتی عجیب مانند: خرید وقت سفارت، رفع ریجکتی و سایر مواردی که بنا به دلایلی امکان ذکر آنها نیست به طور ناخواسته در سر راه تک تک شما برای دریافت ویزای شینگن قرار گرفته است.

اما چطور این هزینه ها و شرایط ناعادلانه در هنگام تقاضا دادن برای ویزای شینگن پیش روی ما قرار می گیرد. روند کار تقریبا ساده است. در ایام شلوغی سفر مانند تابستان و نوروز گرفتن وقت سفارت به طور عادی غیرممکن می شود. مدیران رده بالای برخی سفارتخانه ها وقت های سفارت را به طور انحصاری در اختیار یک یا چند آژانس مسافرتی قرار می دهند. آژانس های مسافرتی به طور انحصاری تورهای اروپا را در این ایام تعریف می کنند. بدیهی است که در یک بازار غیررقابتی و انحصاری خبری از قیمت گذاری منصفانه نیست. شما مجبورید تور اروپا را با قیمتی بسیار بالاتر تهیه کنید. بخشی از مبلغی که پرداختید صرف هتل و پرواز می شود. ولی بخش چشمگیری از آن هم به همین واسطه ها و عوامل انحصار اختصاص پیدا می کند. به همین سادگی شما از سیستمی که سفر را برایتان سخت کرده است حمایت کرده اید.

با این حال ما تصمیم گرفتیم در کاری سخت تر و تا جایی که در توان داریم خارج از این فضای ناعادلانه فعالیت کنیم. به همین خاطر تورهای اروپا و ویزای شینگن خود را با ضمانت اخلاقی کامل برگزار می کنیم. در این تورها ما تعهد می دهیم هزینه های دریافتی از شما را فقط در موارد درست هزینه کنیم. یعنی فقط برای هتل، پرواز، راهنما، حق الزحمه آژانس مسافرتی اروپایی که مسئولیت ارسال دعوتنامه وپشتیبانی سفر ما را متقبل می شود.

درضمن باید یادآوری کنیم که این ایده توسط یک بیزینس مَن خوش فکر که سرگرم جواهرات دست ساز و گربه خانگی اش هست نوشته نشده. این فقط یک صحبت دوستانه است، تا به شما اطمینان خاطر می دهیم حتی یک ریال هم بابت مواردی مانند خرید وقت سفارت به هیچ دلال ایرانی و اروپایی نپردازیم. با این کار هم مطمئن هستیم هزینه های سفر اروپا و دریافت ویزای شینگن را برای شما به شدت کاهش داده ایم. هم تن به این جریان غیرمنصفانه و رایج در فضای گردشگری ایران نداده ایم.

ارادتمند

منصور عبدلی

گروه گردشگری قطار سیبری

خرداد 1402

تورها و مطالب مرتبط

سوالات متداول

وقت سفارت را خودتان تهیه کنید و هزینه آن را صرفه جویی کنید.
این کار برای همه سفارت ها رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.
در ایام پیک سفر تقاضا برای شینگن زیاد است. در نتیجه باید در فواصل زمانی کمتر سایت را چک کنید تا بتوانید وقت خالی پیدا کنید.
اکثر سفارت ها هنگام دریافت وقت سفارت مبلغی را از شما دریافت می کنند که بعد از ورود به VFS و تحویل مدارک به شما بازمیگردانند.
تعدادی از افراد واسطه با دریافت مبالغ نه چندان کم این کار را انجام می دهند. متاسفانه ما از نظر اخلاقی هیچ وقت چنین کاری نمی کنیم.
منصور عبدلی
منصور عبدلی
شهرساز، جهانگرد و پژوهشگر شهری هستم. شهرهای زیادی در دنیا هستند که بسیار مشتاق به دیدن و روایت کردن داستان هاشون هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *