تقویم برنامه
ظرفیت باقی مانده:
۹ نفر
جزئیات تور
سختی برنامه: 4 از 10
برگذار کننده تور: منصور عبدلی
کشور مقصد: پاکستان
شهرهای مقصد: لاهور, اسلام آباد, هونزا
نوع سفر: هوایی ✈️
مسیرهای فرعی سفر: اتوبوس 🚌
تعداد شب: 7 شب
تعداد روز: 7روز
تصاویر تور
نوشته‌های مرتبط با این تور
تور پاکستان تابستان 1403 توسط قطار سیبری

تور پاکستان 1403 – دره هونزا و مرتفع ترین عابر بانک دنیا

هزینه تور: به زودی اعلام خواهد شد
زمان تور: مرداد 1403

توضیح کلی برنامه

تور پاکستان یکی از مهم ترین برنامه هایی بود که برای چندین سال تو ذهنمون داشتیم. تابستان امسال قراره طلسم شکسته بشه و خودمون رو به شمالی ترین منطقه این کشور برسونیم. محلی که گویا مرتفع ترین عابر بانک دنیا هم اونجا قرار گرفته. البته قبل از رسیدن به این نقطه قرار هست تجربه های بسیار زیادی داشته باشیم. عبور از کوهستان های وحشی و مرتفع، تماشای طبیعت جادو کننده، و هم نشینی با مردمی که هیچ فرصتی برای مهمان نوازی رو از دست نمیدن.

مسیر تور پاکستان ما از پستی بلندی های زیادی عبور میکنه. قرار هست تا ارتفاع 4 هزار متر هم بالا بریم. به همین خاطر فصل تابستان رو برای سفر به پاکستان انتخاب کردیم. البته شما هم نباید گول فصل تابستان رو بخورید و حتما لباس مناسب برای سرمای احتمالی همراه داشته باشید.

پیش به سوی پاکستان

برنامه سفر پاکستان از فرودگاه امام تهران شروع میشه. با پرواز مستقیم به فرودگاه لاهور میریم. استراحتی کوتاه در لاهور داریم. بعد با پروازی کوتاه خودمون رو به دره هونزا یا دره هنزه میرسونیم. به عنوان لیدر تور پاکستان من تا اینجای کار وظیفه ام رو انجام دادم. بقیه کار رو باید سپرد به قدرت طبیعت و گذاشت این کوه های سر به فلک کشده کار خودشون رو بکنن. چند روزی در مناطق مختلف هونزا هستیم. کمی تو جاده های نه چندان با کیفیت رانندگی می کنیم. از غذاهای محلی لذت میبریم. بعد از چند روز دره هنزه رو به قصد اسلام آباد ترک میکنیم. اقامتی کوتاه در این پایتخت بسیار نوساز و زیبا داریم. دوباره به سمت لاهور حرکت می کنیم و از لاهور به تهران پرواز میکنیم.

در مجموع تور پاکستان ما ترکیبی از یک سفر طبیعتگردی و سفر فرهنگی به حساب میاد. این سفر سختی های خودش رو هم داره. ما باید از نظر ذهنی و فیزیکی آماده اون بشیم. جاده های ناهموار، زیرساخت های شهری نه چندان مناسب و اقامتگاه هایی بکر با خدمات اولیه تو این سفر پیش روی ما هست. پس اگر آماده سفر به پاکستان هستید ادامه مطلب رو بخونید و برای ثبت نام تور پاکستان تماس بگیرید.

 

جزئیات برنامه

برنامه تفصیلی تور

برنامه تور پاکستان در تابستان 1403 برگزار میشه. جزئیات بیشتر رو به زودی از همین سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اعلام میکنم.

جاذبه های برنامه

  • طبیعت بکر و زیبای شمال پاکستان
  • هم نشینی با مردم بومی منطقه
  • مناضر بینظیر از ارتفاعات بالای 8000 متر از جمله قله K2

 

خدمات تور

  • راهنمای ایرانی در تمام مسیر سفر
  • پرواز داخلی
  • اقامت در هتل های 3 ستاره و لوژهای محلی
  • حمل و نقل بین شهری

جزئیات هزینه‌ها

جزئیات هزینه تور پاکستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ملزومات سفر

لوازم مورد نیاز سفر به پاکستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

سوالات متداول

تور پاکستان در تاریخ مرداد 1403 برگزار می شود.
مناطق شمالی پاکستان که مسیر ما در تور پاکستان است بسیار امن است.
خیر. پاکستان حتی در مقایسه با ایران هم کشور ارزانی است.
با توجه به ارتفاع بالای مقصد سفر، حتما باید در فصل گرم به این منطقه از پاکستان سفر کرد.
ما حداقل 7 روز را برای سفر به شمال پاکستان پیشنهاد میکنیم.

ثبت نام اولیه در این تور

ثبت نام در تورهای گردشگری قطار سیبری در چند مرحله ساده انجام میشه.
  1. بعد از بررسی و مطالعه کامل توضیحات تور در این صفحه، درصورتی که نیاز به مشاوره داشتید یا تصمیم به شرکت در تور گرفتید؛ فرم ثبت نام اولیه تور رو که همین پایینه پر میکنید یا با شماره تلفن‌های ما تماس میگیرید.
  2. سپس، همکارای ما در اسرع وقت باهاتون تماس میگیرن برای دادن مشاوره یا توضیحات اضافه. در صورتی که تصمیم به شرکت در تور رو گرفتید، همکارای ما لینکی رو براتون ارسال میکنن که برای نهایی ثبت نام در تور هست.
  3. وارد لینک میشید و اطلاعات کاملتونو به صورت دقیق وارد میکنید و مدارک خواسته شده رو هم آپلود میکنید.
  4. قرارداد رو با هماهنگی خودتون براتون ارسال میکنیم و با گرفتن اصل مدارکی که لازمه (مثل پاسپورت و…) اقدام به انجام مراحل بعدی درخواست ویزا و…) میکنیم.
  5. در تمام این مدت شمارو در جریان اتفاقات قرار میدیم و باهاتون هماهنگ هستیم.
به دلیل جا به جایی دفتر، شماره تلفن‌های قبلی در دسترس نیستند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبتنام در تورها، از فرم زیر استفاده کنید یا با شماره تلفن 09125616731 آقای عبدلی تماس بگیرید.